کمک کنیم زنجیره‌ای از مشاوران حرفه‌ای ملک بسازیم...

بلاگ

مشاورین املاک

۱۲ توصیه مهم به مشاوران املاک

تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ها، آرزو و هدف هر مشاور املاک است. در این مسیر، ممکن است با سختی‌ها و چالش‌های فراوانی مواجه شوید که نیازمند مدیریت درست شما است. برخی از شما نیز ممکن است یک استاد یا راهنمای باتجربه در آژانس خود داشته باشید که مایل است در کوچک‌ترین مسائل هم به […]

ارتباط با مشتریان

چطور روابط عمیق‌تری با مشتریان خود داشته باشیم؟

آیا مشتری‌های خود را با اسم کوچکشان خطاب می‌کنید؟ شاید از نظر شما این سوال احمقانه‌ای باشد، بالاخره استفاده از اسم افراد هنگام خطاب کردن آن‌ها کاری طبیعی و همیشگی است. اما آیا این موضوع را در پیام‌های کوتاه و ای‌میل‌هایی که به مشتریان خود می‌فرستید نیز رعایت می‌کنید؟ آیا همیشه از نام مخاطب خود […]

شریک سرمایه‌گذاری

۵ سوالی که باید از شریک سرمایه‌گذاری خود بپرسید

هم سرمایه‌گذاران باتجربه و هم آن‌هایی که در این حوزه جدید محسوب می‌شوند، دیر یا زود در موقعیتی قرار می‌گیرند که یا به دنبال یک شریک خواهند بود یا دیگران برای پیشنهاد شراکت به سراغ آن‌ها می‌آیند. فرقی نمی‌کند که این شراکت برای یک معامله خاص، چندین معامله یا کل یک کسب و کار باشد، […]

فنون مذاکره

۴ تکنیک مذاکره مشتریان املاک و نحوه برخورد با آن‌ها

خبره‌ترین و ماهرترین مشاوران املاک کسانی هستند که مذاکرات را به یک مسئله خاص وابسته نمی‌کنند. شما باید قبل از شروع مذاکرات مربوط به خرید و فروش املاک، شرایط و اهداف خریدار و فروشنده را با پرسیدن سوالات مهم و کلیدی، متوجه شوید. مسائلی مثل شرایط و نیازهای مالی، پول نقد موردنیاز برای بستن معامله، […]

سوالاتی که باید از خریداران خانه بپرسید

یک مشاور املاک، باید با نیازهای مشتریان خود آشنا شود و هیچ روشی به اندازه پرسیدن سوال‌های مهم، برای خرید خانه مناسب نیست. تا به حال شده که به یکی از مشتریان خود خانه‌های زیادی را که فکر می‌کنید با نیازهای او منطبق است، نشان دهید و در پایان متوجه شوید که اشتباه کرده‌اید؟ شاید […]

مشاور املاک

۸ مهارت برای این که مشاور املاک دوست‌داشتنی‌تری باشید

خوش‌برخورد و دوستانه بودن هنگام ایجاد روابط تجاری قطعاً موثر است، اما برای ساخت یک رابطه طولانی‌مدت به چیزی بیشتر از یک لبخند صمیمی احتیاج دارید. افراد دوست‌داشتنی ویژگی‌های اخلاقی بسیاری دارند که شما هم می‌توانید با استفاده از آن‌ها، کاری کنید که در چشم مشتریان احتمالی خود، فردی خوش‌برخورد و خوشایند باشید. البته که […]

ارتباط با مشتریان

چطور وفاداری مشتریان را به دست بیاورید؟

تبدیل کردن یک مشتری احتمالی به یک مشتری قطعی می‌تواند ساده باشد اگر در همان مکالمه اول، از عبارات و لغاتی که بار احساسی مثبتی دارند استفاده کنید. در این مطلب، مربیان مکالمه و مشاورین املاک باتجربه و ماهر، پیشنهادهای خود برای به دست آوردن وفاداری یک مشتری را به اشتراک گذاشته‌اند. «متوجهم که…» بعد […]

چالش های فروش خانه نوساز

آن چه که مشاورین املاک تازه‌کار باید درباره فروش خانه نوساز بدانند

خانه‌های نوساز ممکن است بهترین گزینه برای مشتریان شما باشد، اما خرید آن از یک متخصص ساخت و ساز بسیار متفاوت از خرید خانه از فردی است که قصد دارد خانه خودش را بفروشد. اما شما به عنوان یک مشاور تازه‌کار در دنیای املاک، چه مواردی را باید درباره خرید خانه نوساز بدانید؟ چرا خریداران […]

درون گرا یا برون گرا بودن

درون‌گرا یا برون‌گرا؛ کدام یک فروشنده بهتری است؟

باور رایجی که درباره این موضوع وجود دارد، این است که افراد برون‌گرا و اجتماعی‌تر، فروشنده‌های بهتری می‌شوند؛ اما از لحاظ روانشناسی، آیا چنین باوری درست است؟ واقعیت این است که لازم نیست یک آدم کاملاً اجتماعی باشید تا بتوانید در حوزه فروش موفق شوید. اگر به جای حراف و خوش‌معاشرت بودن، دوست دارید که […]

برندینگ مشاورین املاک

چرا باید بازاریابی و تبلیغات برای مشاوران املاک مهم باشد؟

برندسازی باعث متمایز شدن شما از رقبایتان می‌شود. این که صرفا یک اسم و لوگوی خاص داشته باشید خوب است، اما نباید به آن بسنده کنید و بهتر است از آن‌ها برای دستیابی به مزایای برندینگ و تبلیغات استفاده کنید. البته باوجود سخت و طاقت‌فرسا بودن این فرآیند نیازمند تحقیقات و تغییرات زیادی است تا […]

 php shell indir